söndag 6 mars 2011

min nya kompis Nettan

Hej, under dem senaste dagarna har jag haft fullt upp med mitt projekt.
 Jag har hittat en övergiven vagn i skogen som var rostig och väldigt ful, då kom jag på iden att jag hade kunnat göra om den och göra den riktigt fin och luft i hjulen. 
Så jag bestämde mig för att göra det och här är resultatet av vagnen.
Vagnen var rostig och var rätt sönder när jag hittade den, jag lagade den, tog bort den fula ställningen pumpade däcken, och sedan sprayade vagnen med guld färg.
 Sedan gjorde jag också brädor och målade dem med vit färg och satt dem runt om vagnen. 
Och så satte jag brädor under den vita som sitter runt om vagnen så att man kan sitta stadigt och så att den är mycket hållbar.
 Efter det skar jag ut en svart matt bit och la den på brädorna, och sen en dörr matta där man kan sitta med skorna.
 Hjulen sprayade jag också guldiga. Och till sist gjorde jag en fin namn skylt med ur gulliga klistermärken som jag satte runt om den.




1 kommentar: