onsdag 2 mars 2011

Ett steg närmre slutet

Hej!
idag har jag haft syslöjd äntligen, det känns som det var verkligen dags för det nu igen när lovet är avslutat och allt.
Jag syr som vanligtvis på min bonad, med olika trådar och glada färger. En del blommor är ju större och vissa är mindre men jag tycker bara det är lite häftigt att ha olika storlekar och olika färger. Jag ska också fixa till min baksida, så att den blir lite finare och fästa den bättre, så att jag försäkrar mig att inte tråden kommer att gå upp. Jag tror att den kommer bli väldigt söt sen när jag är klar med sy-delen, och när jag ska börja med ramen runt om.
Jag ska också välja ut ett fint härligt tyg för ramen så att jag har det klart senare. Men jag satsar för fullt på att bli klar med blommorna först så är den delen avklarad. Sedan på tur blir det då snigeln och texten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar